tttheas

Alla inlägg under november 2010

Av therese fagerlund - 27 november 2010 12:10

Tjena

har nyss duschat och ska snart bära mig åt sandviken , åker till emma och fixar mig och umgås med henne , sen åker hon och jag till Kungen senare ikväll och tillbringar hela kvällen/natten där.

puss

Av therese fagerlund - 27 november 2010 00:57

folket har dragit, jag är trött, och sägen väntar på mig

Godnatt!



nelly furtardo - night is young


  

anna & jag ( bild från i somras + blond   )

hon skickade en massa bilder från just denna dag som ja saknar, vi va på kalle moreus, våran sötnos ! hah saknar!

Av therese fagerlund - 26 november 2010 18:53

kul väder ute ? hmmm ne skulle inte tro de fyfan hata snö!

skolan i dag var rätt chill förutom att alla skulle snöpurras, haha.

Efter skolan följde jag med Emma hem eftesom min buss kommer senare. Så klart var bussen inte i tid heller men var väl bara 5 minuter fast sen när jag kom till rese var bussen 45 minuter sen ...

HATAR XTRAFIK!! jävlafittbussar..... men som tur träffa ja carro och hade sällskap med henne men iaf ska stämma bussarna elr nå blir så jävla trött på de, stackars mig som fick frysa   

 

men kom ju hem, det är väl huvudsaken. käkade och packa sen drog ja till byn.

Medan jag väntande på skjuts så kom de två stycken småbarn och började prata med mig slutade med att de skulle ha en puss.. haah

ne nu ska ja förbereda lite till fest,

hörs! puuussss

 

+ att jag har fått tillbaka min mobil & har samma nummer, det var nån tant som hittade den och gav den till polisen, det är ju bra att man har tur nån gång!

Av therese fagerlund - 24 november 2010 19:40

Har tappat bort min mobil.

Men imorgon ska jag fixa nytt nummer och telefon.

Av therese fagerlund - 23 november 2010 20:22

slutade vid 3 för jag och Nicole skulle ta bussen hem, kom bussen ?!? ne den gjorde ju inte det .. som vanligt då -.- jävla xtrafik, vi hoppade på den som gick till Årsunda istället och satt på den ca en timme ganska jobbigt. Men får väl tacka att Åshammarbussen kom på rese iaf.

Har klippt mig också men bara torpparna men ändå är det fult och kort ;'/

Har pluggat so med men orkar inte, så vädelöst får göra det i mån ist. & det är ett måste om jag inte ska till Järbo i mån

pusss


  

<3 

Av therese fagerlund - 22 november 2010 18:05

tjohejsan, i dag hade vi kemi och jag och emma höll på med en brännare, det har alltid gått bra till ett glas sprack! (bilder kanske kommer sen) hah lite rädd vi blev sen men aja skitsamma. vi hade gym på idrotten i dag, så jävla biff är jag, värsta kulan ju   

men nu har jag inte tid att skriva mer ska i väg på nå möte med skolan , hejs


    

mys

Av therese fagerlund - 21 november 2010 20:31

fast jag är så negativ mot vintern så tycker jag om när man pyntar.. mys!

vi börjar lite smått innan advent, men det är väl skitsamma , elr är det viktigt att följa traditioner kanske ?

          



I dag har ja bara varit hemma och slappat , skönt faktist.

var uppe på vinden i dag också och ja höll på att ramla ner. fyfan vad rädd jag blev, hha

men nu ska ja sova osv

puss

Av therese fagerlund - 21 november 2010 13:12

nä nu har jag bestämmt mig

inge mera fikabröd mitt i veckorna och inte godis för den delen heller!

bara lördagar eller ens de ?

usch är inte nöjd över min kropp, förändring måste ske fast jag ska göra det på ett bra sätt. Det kan ta sin tid men då får det göra de.

fast få se hur länge ja klarar , hahahahh ;)

puussss

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards