tttheas

Alla inlägg under februari 2010

Av therese fagerlund - 25 februari 2010 14:18

hej , kännde för att skriva ett litet inlägg

kom nyss hem från en jobbig frulufsdag har gått 7 km samanlagt -.-

tyck synd om mig ... =((( men hade det roligt med grabbarna ändå =)





  


    


 


 


  


  

  As snygg pose ;)  



  


  


  




  



=)

Av therese fagerlund - 24 februari 2010 20:26

BESTÄLLT =)

 

      

Av therese fagerlund - 22 februari 2010 18:04

åhh det är så tråkigt vet inte vad jag ska skriva mer , blir ändå lika varje dag :O, för alla skriver vad dom gör på dagarna ink mig då , men vem bryr sig egentligen ? om man tänker efter.. okey om man har något intresse och kanske skriver om crossar , mode , sporter elr något annant sånt , och alla börjar med bloggar nu förtide jag tycker nästan det inte är nå kul med bloggar nå mera  .. =(

eller som sakt det beror på , ska nog börja skriva om något specc och lite om mig själv men inte allt för mycket för det blir bara uttjatat , men hare bra puss .  

.

Av therese fagerlund - 15 februari 2010 16:46

sandviken (mmmmmmmmpppppp)

Av therese fagerlund - 15 februari 2010 13:51


Speechless lyrics


hon är asbra live :)

skulle lätt vilja gå på hennes konsert

Av therese fagerlund - 15 februari 2010 13:42

godmorgon , har studiedag i dag (YY) , och sitter och tjockar i mig en massa fetsaker :O

HAHA , har ingen aning vad jag ska skriva på bloggen längre , kanske ska ta och lägga ner ?


      

Av therese fagerlund - 14 februari 2010 18:38

Bilder från i går !


DOCK INTE SERIGÖSA :)

 

 

 

    

    

 

   

 

  

 

 

   

 

     

 

   

 

   

Finns en massa mer bilder men

 

 inga lämpliga att lägga upp 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Av therese fagerlund - 14 februari 2010 00:47

kännde bara för att lägga upp något , men har iaf haft en otrolig rolig dag med Nicole ute på landet :) , och kollat på melodifestivalen , yyää äger ju elr iaf ERIK ! puss på han.

Bilder på oss kommer senare  ;)))


  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards