tttheas

Alla inlägg under juli 2010

Av therese fagerlund - 27 juli 2010 09:30

fan .

Av therese fagerlund - 27 juli 2010 00:21

Grattis gumman

hoppas du får bäst ! :)


 

den bilden får duga,  har egentligen 1000 bilder jag kan lägga upp men det tar liiite för lång tid ;) pusss på dej hoppas du får det bra i dag :) love you

Av therese fagerlund - 26 juli 2010 19:17

I dag har jag har varit falun och gick gruvan och träffa gustav också sen åkte vi och käka pizza haha ... och hann inte fixa mej heller så såg ut som ett hejkom och hjälp mej men pappa tyckte ja va söt ändå :) snäll han!

har typ inge mer och berätta så hejdå fölk.


  söttjej (;

Av therese fagerlund - 25 juli 2010 16:33

Vaknade kl 2 ganska onödigt ja gick upp ur sängen typ vil halv 3 och duscha sen så kolla ja på fjorton suger .. skit länge sen man såg den (:

och sen har det inte hänt nå mera. heheh pusshej


 

Av therese fagerlund - 24 juli 2010 15:09

I går var det en massa folk här och vi grilla gott käk & spela kubb

& i dag ska ja sitta hundvakt för pappa & jenny ska på konsertsom vanligt :) men det är tur att ja finns och att jag är så snäll haha

men irreterar mej på gabbe och hans jävla kompisar de kommer och drygar hela tiden . väx upp 12er !


  johanna knäppte ;) och ser enorm ut hahah :D

Av therese fagerlund - 23 juli 2010 17:00

Läser hennes blogg exakt varje dag , så frän tjej !

http://wynaut.blogg.se


 

Av therese fagerlund - 23 juli 2010 00:27

Vill ni veta sanningen ?

Kan börja med att ja skriver inte den hära texten för att få uppmärksamhet utan hur jag känner ..

Vill ni veta sanningen varför jag sminkar mej så mycket och fixar mej så mkt ? jo det är för jag har så dåligt självfötroende i bland så det är sjukt och tror att sminket kan hjälpa mej .. i bland tycker jag att ja ser bra i det med vissa dagar inte , jag skulle vilja vara fin nartulig som jag är men det är sällan jag själv tycker det , måste få en ändrig på det , för mår inte bra av att se ut som ett klotterplank.

Min hy ha blivit så ful efter alla dessa brunkrämer och fundations , förut innan ja börja sminka mej var ja nöjd med min hy och det är en till anledning varför ja inte vill vara utan fundation / brunkräm för ja har en massa kvisslor det är värkligen inte trevligt men det blir faktist bättre rengör ansiktet exakt varje dag nu och var en aning slarvig förut..

Jag har bara inte lust att vara den dära ''stora'' fjortisen nå mera visst är alla lite smått fjortisar men ja känns för mycket i varje fal och vill bara inte bli kallad för skolansfjortis nå mera .. fjortisar är ändå inte omtyckta men själv har jag  varit det och jag står för det men ja vill inte länrge  men visst tänker ja sminka mig och fixa mig osv men dra ner lite kanske på sminket vill känna mig fin som en massa andra människor som tex Emilie ( voe ) hon är otrolgt fin och det är absolut inge fel med henne.

Det var en person som sa till mig i dag hur var det när du hade pojkvän ? hade du lika dåligt självförtroende då ?

ne det hade ja inte , för han älska mej som jag var.. men det är svårt att hitta den rätta .. en massa killar är bara ute efter annat och inte alls tänker på känslor men det finna också de som görr det , borde finnas fler av de !

Det kanske inte lätt att bara ändras sådära men mår inte alltid bra av det.. min kropp tycker ja inte direkt heller om har gått upp så mkt i vikt men orkar inte gå ner dom det ändå ja är nöjd med är mina ögon måste få bättre självförtroende det bara är så .. men visst får ja komentarer som är bra och det hjälper så klart men ändå sen finns det som som hatar mej tycker ja e ful osv , men tyck dehrå bara jag inte får höra det själv ! men ganska onödigt att gå säga det till mig  för varken du kan må bättre och inte jag heller . För det andra så känner ni inte mej så varför döma en före ? kanske borde ta och känna mej först innan snacket kommer fram och de som pratar bakom min rygg fackoff ni är inte riktiga vänner då kan ni lika gärna dra

Huvudsaken jag har mina närmaste vänner.

visst kanske jag inte är så perfekt det är ingen men bara så onädigt att gå runt och snacka en massa skit.

Ni ska bara veta att på utsidan ser jag nog jävligt glad men det är jag också i bland men insidan är inte den samma .

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards