tttheas

Alla inlägg under januari 2010

Av therese fagerlund - 31 januari 2010 20:04

dåligt skivet jag vet men har fakist varit sjuk och har inte haft nån vidare lust . Har haft feber i 4 dagar nu,

I går satte jag i cafeterian på tyndglyftningstävlingen på jernvallen .Det var as tråkigt ah ....  Men veckan var ju rätt okey ändå . Hasse vann robinsson(Y) yey fast hejade ju på sanna men aja. Sen så ringde pappa mig i går och vad glad han vann Local heores galan , helt sjukt :). heehhh.

plus att jag har blivit blond för er som ine vet ;)

pusssn

Av therese fagerlund - 24 januari 2010 16:26

ursäkta men är bara smått irreterad

vill du va som mig eller vad är det frågan om ?

hitta på något eget ist för att härmas , visst om du vill va som mig va det men du behöver göra precis lika dant  .. :O

Av therese fagerlund - 24 januari 2010 14:12

sitter här fram för datan och kom på att jag kan sminka mig samtidigt det gick ju bra till en början men sen råka ja peta mascaran typ på kinden -.- så de kanske inte var så smart .... Men iaf fixar mig lite smått tills kalaset för min bror. Han fick inget paket av mig när han fyllde så tänkte att han kunde få ett nu , har köpt ett nytt headsett till han , hoppas det duger !!   



   


Mascaran jag änväder

 jag rekomenderar den

Av therese fagerlund - 24 januari 2010 10:09

Godmorogn

vaknade nyss ska snart in i dushen och sen fixa mig , Sen i dag ska jag nog vara här hemma och ha kalas för bror min , han fyllde förra veckan . Sen i kväll ska jag till mamma och jag funderar även på om jag ska köpa hårfärg är ju smått sugen !!


Vill ha hennes hår !!!!!!!   

  

Av therese fagerlund - 23 januari 2010 15:52

Härligt att pappa kom hem med ett nytt tagnetbord till mig , de är inte så värst märkvärdigt kanske men det duger men  jag kommer sakna det gamla med för det var så bäääässt men whatever huvudsaken det funkar .. hihhi  

Av therese fagerlund - 23 januari 2010 11:33



Dagens vill ha: Friday Night SEK 699, Wildflower By Kenza - NELLY.COM
Dagens klädsel: Mys kläder ( mjukisar, stor vit t-shirt )

Dagens smink: inge smink i dag

Dagens frisyr: uppsatt i en boll
Dagens händelse: vara hundvakt

Dagens låt: Kesha - your love is my drug
Dagens saknad: Martin
Dagens dummaste: vet ine
Dagens sjuka: ingen

Dagens drog: Musik

Dagens roligaste: Att jag Faila :O
Dagens köp: ingenting
Dagens godis: choklad
Dagens humör: trött & glad

Av therese fagerlund - 23 januari 2010 11:15

Hela Hedingsskolan strejkade i går för att en lärare skulle sluta , han har jobbat hos dom i 14 år , och som jag hörde det så började en del till och med börja grina och att han är en väldigt bra lärare . Så nu är det bara för mig att avöra det för han ska börja på min skola jernvallsskolan


  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards