tttheas

Alla inlägg under augusti 2010

Av therese fagerlund - 31 augusti 2010 17:49

 

Av therese fagerlund - 31 augusti 2010 06:32

Godmorgon !  

känner mig faktsit pigg i dag jag vakna av mig själv kl 06.15 , aldrig hänt..

i dag äre skolfoto och ska ha på mig en t-shirt en tubskoj och ett nitskärp har dock ingen bild för kamran vet ja inte vart är (A ,

Men nu ska ja fixa mig , pussss

Av therese fagerlund - 30 augusti 2010 17:02

gud älskar inte mig idag tydligen, började med att bussen kom lite sent och det var över 30 pers som skulle på så man var ju tvungen att stå, sen när jag skulle på nästa buss så kom den aldrig , så jag fick GÅ till skolan , och det är långt tycker jaag (A) & blev så jvla arg känner att pms är på gång , hahah. och så klart skulle de börja regna lite men som tur blev det bara lite dugg och sen sluta det , sen i skolan kunde ja inte mkt på lektionerna hade glömt bort hälften och idrotten sög och maten dessutom säger bara den hära dagen sög! -.-

När jag kom hem gjorde jag mat , ja är så duktig ja ska bli kock tror ja   


& en av mina hundar fyller 4 år i dag , säääg grattis :))))) !

 



Av therese fagerlund - 29 augusti 2010 21:55

Har haft låten på hjärnana hela dagen u smile i smile...

åhh ja är så kär i justin bieber hihihi

och tänk att vara på hans konsert mmm love it och han ska ju komma te sverige satt let's go .


& nu drar ja mig mot sängen , godnatt !


Av therese fagerlund - 29 augusti 2010 18:44

tjenääää , helgen har varit utrråkig faktist, har varit så slö och mått dåligt så har inte orkat gjort något , skola i mån är sjukt taggad fast neeehhh -.- och tråkigt kommer det vara varken amanda eller mathilda kommer vara där för de jävlarna är i turkland och steker just nu .... 

& Nu ska jag in i duschen hejs  

Av therese fagerlund - 26 augusti 2010 20:37

hejsan i går börja jag på dans och i dag skulle jag ha dans på elevensval men ida kom aldrig så vi fick dansa salsa m hans i stället Haha känns som om jag och matilda va kung eller vi är ! Och måste bara säga att det är jävligt kallt ute .. Ehe men ska krypa ner i sängen nu :) godnatt !

Av therese fagerlund - 22 augusti 2010 15:16

i går var jag med hanna och vi fick för oss att göra smörgåstårta och den blev ganska god men lite för mkt skagen kanske och det skulle ha blivit en bild men glömde helt bort det .. sen kom natalie förbi en stund och senare sov vi bara .. ehe, kom nys hem iaf och käkade och om en timme eller så ska jag åka till mamma och sköta om sjuklingen

Ha det bra ! pussar   

 

 

love you girl  

Av therese fagerlund - 21 augusti 2010 18:05

godkväll , i kväll drar jag mig till storvik och är med frugan , oh är helt ofixad men de skiter man väl i     , hare gött pösss !!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards