tttheas

Alla inlägg under april 2010

he

Av therese fagerlund - 30 april 2010 23:33

hemma nu trevligt vare iaf , ja skulle egentligen ut i åshammar men är så trött så jag inte orkar alls .ska sova nu ! hörs i mån

puss :)



Bild från i dag

    

Av therese fagerlund - 30 april 2010 16:54

Nu är praoen slut .. faktist en aning tråkigt , alla var så snälla och trevliga & roliga skulle nog kunna jobba där tror jag , jag fick en påse m lite godis i och scampo och balsam och nån filt, Sen har jag inhandlat tuggummi , hårspray         och nya strumpor det behövdes, heh , Käkade lunch med anton också på donken trevligt trevligt :)

menska fixa mig nu för ska ut och grilla m folk , sen ska ja nog hänga på ut i åshammar tror ja .

HA EN BRA KVÄLL /NATT

PUSS

      MITT OMDÖMME


Av therese fagerlund - 29 april 2010 19:32

bilder från min brors muscial , blev kanske inte så bra bilder men ja ja :)

                 

Av therese fagerlund - 28 april 2010 17:32

lär ju bara berätta om i dag .

Praoade på rusta som ja gjort resten av veckan , de går ju bra för mig faktist får beröm osv, köpte kakor för 1 kr där hahah löjligt billigt ju. När ja skulle hem gick ja till rese och vänta på 41an , och de stog en gubbe och glodde på mig först men jag ignonerade , meen sen kom han fram och började prata med mig , de va en fullis så jvla äckligt ju , han sa att ja va fin och så och att han hata utlänningar ttyp och att när ja blev 18 skulle ja rösta på något parti som är i mot invandrare elr något , han va så lääskig , och han ba : haru inte blivit sexuellt på hoppad av en abdullah? , ja ba : va nej ? , han ba : du som e så fin då borde ju alla hoppa på dig , va rädd om dig.

blääh ja blev faktist rädd för han , och sen så ville han ta mig i handen men aldrig att han fick ! , och alla kolla på han och mig , ja hade faktist lust att gå till några ungdommar som stog längre bort och bara säga hej snacka m mig elr någo jag ångrar nästan att ja inte gjorde det men sen satt han brevid mig ett tag och sa ingenting och ja ville bara att bussen skulle komma men den va sen , 10 minuter försent också .. men till slut kom de nån och fråga han något och då gick han men sen såg ja att han gick till ett par killar och snacka m dom och dom kollade mot mitt håll , scarryyyy & måste bara säga att de känndesså himla skönt när bussen kom . uhhh


fullisgubbar = ÄCKLIGT


Sen knäppte ja lite bilder i dag på mina galna hund osv :


             

Av therese fagerlund - 26 april 2010 20:16

HAHAHAHAHHA , KOLLA VAD HANNA GJORDE FÖR SNYGG BILD :D HAHAHAHHH PIFF & PUFF = HANNA & THERESE

puss på den

 

lööövayaaah (L)



Av therese fagerlund - 26 april 2010 17:41

puuuuhh äntligen hemma , har vart på prao i dag , det va en aning jobbigt jag är helt slut nu och skönt att man kommer komma hem runt 5 varje dag och att ja måste plugga...Jag praoade på Rusta i Sandviken alla va trevliga men de va ganska jobbigt fick hålla på och flytta en massa saker osv . Dissar det!

                                                  

                                    &Hissar godis :)

& JAG HAR NAMNSDAG I DAG , HIHI  


PUSSAR ! 


   

yty

Av therese fagerlund - 26 april 2010 08:43


Nu drar ja på prao , tjarråååå :) 




  me today  

Av therese fagerlund - 25 april 2010 19:39

dålig uppdatering ja vet , menmen.


Lördag : Åkte till storvik och var med jimmie jakob och andreas och sen kom en massa folk , åkte jimmies moppebil snacka om att ja äger fråga han själv :D hahah men engång höll ja på att faila men de gick bra ändå , sen på kvällen va de en massa hos jakob och om ni som undrar vare : jag jakob alexander hampus anderas micke jimmie anderas issa linnea och vi kollade på nån äckelfilm , konstig va den men jävligt äcklig också , och myste gjorde alla också , hihi puss på den dagen :) och blev kvar över natten 

       


Söndag : vaknade vid 10 tiden nån gång :O jag och regina fortsatte och kollade på filmen vi kollade innan vi sov i går , den va helt vädelös i varket fall till frukost blev det pizza på torino och en sprite , mmmmmmmm , sen köpte vi glass och bara steekte hela dan HAH . När ja kom hem skulle ja också äta pizz aoch vi hade sprite hemma -.- HAH fetdag , sen för någon timme sen hämtade pappa mig och vi handlade sen på vägen hem va han så jobbig och tvingade mig att snacka engelska hela vägen hem.. -.-


pyyss'N

var bilder från den dagen men aja de går inte att ladda upp de .. vetinte riktigt varför heller men men

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards